KRK Systems Rokit RP7 G4 White Noise - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KRK Systems Rokit RP7 G4 White Noise op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

server666 06-10-2021

KRK RP7 G4 actieve speakers is een aanrader

De actieve speakers KRK RP7 G4 white zijn goed beschermd afgeleverd in speciale dozen.

Het aansluiten gaat zeer makkelijk met behulp van XLR male kabel naar TRS/Jack balanced. Ik heb ze aangesloten op een Focusrite Scarlett 4i4 usb audiointerface en heb een Imac-systeem. werkt perfect.

Bouwkwaliteit boxen: zeer goed en stevig

Luisterkwaliteit: zeer goed hoog-laag, subwoofer is alleen handig bij bepaalde genres muziek. Ze kunnen behoorlijk zacht en toch goed luistergenot, maar kunnen ook behoorlijk hard knallen, jammer van de buren (LOL). Vooral de ingebouwde equalizer is zeer goed om indien nodig je geluid bij te kleuren. de speakers gaan slapen na enige tijd, goed m.b.t. energieverbruik.

Ik overweeg voor bepaalde muziekgenres: R&B, HipHop de KRK S8.4 subwoofer te bestellen met 2 extra kabels.

Ik heb daarnaast toch vandaag 2 Innox IVA MON-05 luxe tripod monitor statieven aangeschaft voor een nog beter geluid van de boxen.

Deze actieve speakers KRK RP7 G4 white (2 stuks) zijn een aanrader..

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • materiaal
  • ingebouwde versterker
  • prijs